جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب برنامه‌ریزی برند، تألیف کوین لین کلر و ترجمه دکتر امین اسداللهی و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

برنامه ریزی برند

ساده‌سازي و ساده‌گويي و عرضه‌ي كتاب‌هايي اينچنين پرمغز و پرمحتوا در صفحات كم، كاري بسيار دشوار است كه در كتاب برنامه‌ريزي برند صورت گرفته است.

برنامه‌ريزي، گام اول براي رسيدن به هدف در مديريت است كه تحليلگري و روش مداري تصميم‌گيران را ارتقا مي‌بخشد.

در اين كتاب، سه مدل سودمند برنامه‌ريزي برند به همراه مفاهيم كليدي آنها، بخشهاي ويژه‌ و مهم مورد تأكيدشان در يك جامعيت كنار هم قرار گرفته‌اند؛ به نحوي كه به مترجم توانا و دوست انديشمند خودم دكتر امين اسداللهي پيشنهاد كردم كه اين سه مدل را در قالب يك فلوچارت تنظيم كنند تا پيوستگي مطالب به صورت يكجا به ارتباط مفاهيم و فهم مطلب كمك بيشتري بكند.

اين سه مدل عبارتند از: مدل جايگاه‌سازي برند، مدل همنوايي برند، مدل زنجيره‌ي ارزش برند، که هر کدام از آنها در سه فصل و به صورت جداگانه شرح داده شده‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 329038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha